مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 01:022022-04-24سياسي

سومین شب نجوای مومنانه با خدا/ حضور پرشور مردم روزه دار مازندران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، شب قدر امسال با یک دنیا دلتنگی آغاز شد، طی بیش از 26 ماه گذشته چه روزها و شب هایی که نفش ها در سینه در حبس شد اما این بار برگزاری مراسم شب های قدر و ندای الغوث الغوث از مساجد و ملاهای سطح استان شنیده شد.

ماه رمضان 1401 سومین ماه رمضان با آغاز شرایط کرونایی است که به دلیل شرایط خاص، مراسم شب های قدر با رعایت پروتکل های بهداشتی در مساجد استان به صورت حضوری برگزار شد.

نوای الهی العفو مردم مازندران در شب قدر دیگر طنین انداز شد و سومین شب نجوای مومنانه با خدا با حضور پرشور مردم متدین و روزه دار مازندران رقم خورد.

مردم مازندران در شب بیست وسوم ماه مبارک رمضان در گوشه گوشه این خطه همگام با سراسر کشور با حضور در مساجد، حسینیه ها و دیگر اماکن مذهبی احیا گرفته و با خدای خود رازونیاز کردند.

مازندرانی ها که دو شب برگزاری مراسم شب های قدر در هیأت های مذهبی و مساجد استان مازندران را با رعایت کامل پروتکل های مذهبی برگزار کردند با استقبالی پرشورتر عاشقان و شیفتگان آل الله توانستند در شب سوم با معبود خود راز و نیاز و برای رفع حوائج خود البته با یک دنیا دلتنگی دعا کنند و مساجد و هیأت های دیگر نیز در این شب با رعایت پروتکل های بهداشتی، جلسات را برگزار کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین شب نجوای مومنانه با خدا/ حضور پرشور مردم روزه دار مازندران

سومین شب نجوای مومنانه با خدا/ حضور پرشور مردم روزه دار مازندران