مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 02:072022-04-24سياسي

صندوق های کوچک از گره گشایی تا کارآفرینی


  ماه مبارک رمضان سال 97 بود که فرمانده و اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج عن النساء   شهرستان هشترود گردهم آمده بودند و می خواستند طرحی را چکش کاری کرده و بعد از رفع نواقصات آن اعلان عمومی کنند.

در این میان موضوعی که خیلی قابل توجه بود  پیش بینی نکردن واکنش مردم نسبت به اجرای طرح بود چرا که اجرا کنندگان طرح هیچ تجربه قبلی و اطلاعی در این زمینه نداشتند.

این طرح عبارت بود از راه اندازی صندوق قرض الحسنه در پایگاه آن هم با شرایط و ضوابط خاصی که مد نظر بود و این موضوع، کار را کمی سخت تر کرده بود.

با خانم آرزو زندی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج عن النساء شهرستان هشترود هم صحبت شده ایم تا از تجربه راه اندازی صندوق قرض الحسنه تعریف کند که در ابتدا کار سختی به نظر می رسید.

آرزو زندی در ابتدا صحبت هایش را  از چگونگی ابلاغ طرح آغاز کرد و گفت: طرح راه اندازی صندوق قرض الحسنه از سوی بسیج سازندگی ناحیه هشترود اعلام شد ولی هیچ اطلاعاتی در مورد چگونگی اجرای آن و نحوه تشکیل آن در دسترس نبود، باید تدابیر لازم را با اعضای شورای پایگاه اتخاذ کرده و به بهترین شکل ممکن آن را اجرا می کردیم.

در ابتدا نگرانی های زیادی وجود داشت تاکنون تجربه اجرای چنین  طرحی را نداشتیم، نمی دانستیم واکنش مردم به اجرای طرح چگونه است، حتی در مورد نحوه اداره کردن آن نیز اط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق های کوچک از گره گشایی تا کارآفرینی

صندوق های کوچک از گره گشایی تا کارآفرینی