مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 08:322022-04-25اقتصادي

آغاز کم آبی شدید در خوزستان از ماه دیگر


در حال حاضر وضعیت رودخانه دز و کرخه طبق آمار اعلام شده پیش بینی می شود قطعا در ماه های آینده و بویژه تابستان با کم آبی شدید مواجه شویم که قطعا این کم آبی در کیفیت آب شرب و کشاورزی و کشت تابستانه کشاورزان تاثیر می گذارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سید کریم حسینی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: نمایندگان استان خوزستان در رابطه با نگرانی های وضعیت کمیت و کیفیت آب شرب، کشاورزی و دغدغه هایی از بابت بعضی از اظهار نظرهای طرح انتقال آب این استان با وزیر نیرو جلسه داشتیم.

وی افزود: در حال حاضر وضعیت رودخانه دز و کرخه طبق آماری اعلام شده پیش بینی می شود قطعا در ماه های آینده و بویژه تابستان با کم آبی شدید مواجه می شویم که قطعا این کم آبی در کیفیت آب شرب و کشاورزی و کشت تابستانه کشاورزان تاثیر می گذارند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس ادامه داد: بر همین اساس نشستی با وزیر نیرو داشتیم و ابتدا در مورد انتقال آب از سرچشمه رودخانه های خوزستان از جمله کارون که مقدار آورد آبی این رودخانه حداقلی است صحبت کردیم که از اجرای این طرح جلوگیری شود.

حسینی عنوان کرد: مسئولان آبی ما اگر بتوانند آب شرب و کشاورزی مردم استان خوزستان را در حال حاضر با همین میزان آب موجود تامین کنند هنر کرده اند و نباید به فکر طرح انتقال سرچشمه های آبی این استان باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز کم آبی شدید در خوزستان از ماه دیگر

آغاز کم آبی شدید در خوزستان از ماه دیگر