مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 09:372022-04-25سياسي

طلبه هایی که امام محله شان شده اند


با شهادت شهیدان اصلانی و دارایی توجه مردم دوباره به زندگی طلاب و روحانیون جلب شده است.

آیا این شهیدان استثنا بودند یا همچون اصلانی و دارایی در میان طلاب فراوان اند؟ - ؛ گروه مجله – جواد شیخ الاسلامی: شهادت شهید اصلانی و شهید دارایی همه ما را دوباره متوجه زندگی طلبه ها و روحانیون کرد؛ روحانیونی که مثل مردم زندگی می کنند و هرکجا که هستند سعی می کنند مرهمی بر آلام مردم باشند.

آن چیزی که مردم ما را شیفته این دو شهید عزیز کرد، جدا از مقام شهادت که در بهترین مکان به آن نائل آمدند، این بود که مردم با زندگی این دو شهید آشنا شدند و فهمیدند که شهید اصلانی و شهید دارایی زندگی خودشان را وقف مناطق محروم و رفع مشکلات مردم کرده بودند.

اما آیا طلبه های مردمی همچون این دو شهید عزیز، انگشت شمارند یا امثال آنها بسیارند که در مناطق محروم در حال خدمت به مردم باشند؟ و اگر چنین طلبه هایی هستند، باید صبر کنیم اتفاقی برایشان بیفتد یا به شهادت برسند تا آنها را بشناسیم، یا می توان در زمانی که زنده و در حال خدمت به مردم هستند سراغ شان را گرفت، آنها را شناخت و از آنها تقدیر کرد؟ حجت الاسلام همتی فر معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی می گوید شهادت این دو طلبه جهادی باعث شده است با نیت شناسایی و تقدیر و تشکر به سراغ طلبه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلبه هایی که امام محله شان شده اند

طلبه هایی که امام محله شان شده اند