مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 10:122022-04-25فرهنگي

«سیمرغ نامه» در تالار وحدت تماشایی می شود/ارائه یک پروژه جهانی با حضور کودکان


نمایشی «سیمرغ نامه» بر اساس منطق الطیر عطار نیشابوری اثری از مریم شریف زاده شیرازی و کارگردانی میترا کریم خانی است که روز شانزدهم اردیبهشت ماه سال جاری در تالار وحدت به صحنه می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس، پروژه موسیقایی – نمایشی سیمرغ نامه بر اساس منطق الطیر عطار نیشابوری اثری از مریم شریف زاده شیرازی و کارگردانی میترا کریم خانی است که روز شانزدهم اردیبهشت ماه سال جاری در تالار وحدت به صحنه می رود.

  سیمرغ نامه عنوان یکی از تازه ترین پروژه های موسیقایی – نمایشی بر اساس منطق الطیر عطار نیشابوری است که روز جمعه شانزدهم اردیبهشت ماه سال جاری با موسیقی مریم شریف زاده شیرازی و نویسندگی و کارگردانی میترا کریم خانی در تالار وحدت تهران به صحنه می رود.

  امیر عابدی و مریم شریف زاده شیرازی تهیه کنندگان، خشایار حاجی سیدجوادی مجری طرح،  پگاه نیایی طراح حرکات فرم، نگار اعزازی سرپرست سازهای کوبه ای برخی از اعضای گروه اجرایی این پروژه نمایشی – موسیقایی را تشکیل می دهند.

  در توضیحات تکمیلی این پروژه ملی که با همراهی گروهی از هنرمندان کودک و نوجوان کشورمان در پاسداشت عطار نیشابوری و قالبی متفاوت روی صحنه می رود، آمده است: این اثر بر اساس داستان منطق الطیر اثر ارزشمند عطار نیشابوری بازنویسی و روی اشعار آن آهنگسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سیمرغ نامه» در تالار وحدت تماشایی می شود/ارائه یک پروژه جهانی با حضور کودکان

«سیمرغ نامه» در تالار وحدت تماشایی می شود/ارائه یک پروژه جهانی با حضور کودکان