مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 10:272022-04-25ورزشي

قفلی گران بر سر در سومین کورت پدل اسکواش ایران


ثروتی ملی و ظرفیتی بی بدلیل ورزشی در خراسان جنوبی دراز مدتی است که خاک بی برنامگی بر رخ دارد، چوب اختلافات داخلی و ایده های ناکارشناسی متولیان این رشته ورزشی را به جان می خورد و از سویی نیز با دست بدست شدن چندین ماهه سکان هدایت هیأت اسکواش استان نیز نمی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، وقتی نیات و خدمات صادقانه مسؤولان رنگ می بازد و روبان پروژه های نیمه تمام ورزشی غیرکارشناسانه بریده می شود باید از همان ابتدا در انتظار روزگاری ناخوش پس از آن بازگشای های سوری فروماند.

درب نخستین کورت پدل شرق کشور و سومین نوع ملی آن در ایران، طی مراسمی باشکوه در هفتمین روز از دهه مبارک فجر 1397 با حضور مسؤولان فدراسیون اسکواش جمهوری اسلامی ایران و مدیران اجرایی و ورزشی وقت خراسان جنوبی گشوده شد.

مسعود سلیمانی رییس فدراسیون اسکواش کشورمان که اصالت بیرجندی دارد در جمع حاضران آن مراسم رسمی اظهار داشت: با احداث سومین کورت پدل اسکواش کشور در بوستان پدران آسمانی خیابان ظفر بیرجند آنهم در مدت زمانی کمتر از 2 ماه می توان نوید روزهای خوشی  برای این ورزش راکتی در خراسان جنوبی را داشت.

《علی غنی》رییس هیأت وقت اسکواش خراسان جنوبی نیز در این مراسم عنوان کرد: نخستین کورت پدل اسکواش شرق کشور در مساحت 200 متر مربع و با هزینه کرد 150 میلیون تومان از اعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قفلی گران بر سر در سومین کورت پدل اسکواش ایران

قفلی گران بر سر در سومین کورت پدل اسکواش ایران