مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 10:372022-04-25اجتماعي

قرارگاه عدالت آموزشی و تربیتی آغاز به کار کرده است


قرارگاه عدالت آموزشی و تربیتی و نصیب آموزشی برابر شروع به کار کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در آیین امضای تفاهم نامه طرح توسعه و تحول اجتماع محور 2020 محله کم برخوردار کشور در راستای استقرار عدالت آموزشی - تربیتی که امروز در ساختمان شهید رجایی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: از هر دو کلاس درس در کشور، یک کلاس را خیرین می سازند و دانش آموزی که مدرسه خیری می رود، اثر تربیتی بیشتری دارد.

  وی با اشاره به شعار امسال، ادامه داد: دانش بنیان توسط نیروی انسانی شکل می گیرد و لازم است از همان دوره کودکی، فرزندان مرز و بوم را تربیت کنیم.

نوری با اشاره به مسائلی در کشور چون خشکسالی که خود را در آموزش نشان می دهد، گفت: تاکنون الگوی ما در زمینه دانش آموزان کم برخوردار نقطه ای بود اما الان الگوی ما یکپارچه است و حتما با ورود نهادها و اشخاص  مختلف و مراکز دانش بنیان و خلاق، شاهد اتفاقات خوب و هم افزایی خواهیم بود و بتوانیم عدالت تربیتی و آموزشی را شاهد باشیم.

  وی اضافه کرد: در زمینه عدالت آموزشی و تربیتی و نصیب آموزشی برابر، قرارگاهی شکل یافت و 16 استان هدف گذاری شد و امیدواریم در سال تحصیلی آتی 400 محله، اولویت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه عدالت آموزشی و تربیتی آغاز به کار کرده است

قرارگاه عدالت آموزشی و تربیتی آغاز به کار کرده است