مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 11:122022-04-25سياسي

اسماعیل پور، مدیرعامل شرکت دانش بنیان جتکو شد


در حکمی از سوی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، داود اسماعیل پور به عنوان مدیرعامل شرکت دانش بنیان جتکو منصوب و معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- این تغییر مدیریتی با هدف تسریع در اجرای پروژه های توسعه ای ایران خودرو، مطابق با فرامین مقام معظم رهبری و رییس جمهوری محترم در عرضه محصول مدرن و با کیفیت به مشتریان صورت گرفته است.

توجه بیشتر به عملیاتی سازی پروژه های توسعه ای از جمله برقی سازی محصولات از دلایل این انتصاب عنوان شده است.

اسماعیل پور از مدیران موفق و با سابقه در صنعت خودروی کشور است که پیش از این در زمینه توسعه محصولات به ویژه قوای محرکه خودرو دستاوردهای قابل توجهی کسب کرده است.

در مراسم معارفه مدیرعامل جدید جتکو، کیانوش پورمجیب، قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران خودرو، استفاده از ظرفیت های شرکت های دانش بنیان در سطح کشور را از اهدف تاسیس شرکت جتکو دانست و گفت: این شرکت می تواند ارتباط ایران خودرو با شبکه دانشی کشور را نزدیک تر کند.

وی با بیان این که یکی از اهداف و ماموریت های اصلی جتکو، توسعه شبکه برق و الکترونیک گروه صنعتی ایران خودرو است، گفت: این برای نخستین بار است که در نظر داریم با مالکیت معنوی ایران خودرو شبکه برق و الکترونیک را داشته باشیم، صیانت از این حق مالکیت معنوی، بسیار وظیفه سن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسماعیل پور، مدیرعامل شرکت دانش بنیان جتکو شد

اسماعیل پور، مدیرعامل شرکت دانش بنیان جتکو شد