مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 11:222022-04-25سياسي

ضرورت اختصاص اعتبارات ویژه به حوزه سیستم های نوین آبیاری خراسان شمالی


یکی از نیازهای ضروری استان خراسان شمالی بعنوان استانی با مزیت های بالقوه کشاورزی، بهره مندی از سیستم های نوین آبیاری و تقویت طرح های آبخیزداری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی در دیدار با رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: یکی از نیازهای ضروری استان خراسان شمالی بعنوان استانی با مزیت های بالقوه کشاورزی، بهره مندی از سیستم های نوین آبیاری و تقویت طرح های آبخیزداری است که امیدواریم کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی به این مهم توجه بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه وضعیت حوزه آب شرب و کشاورزی خراسان شمالی با خشکسالی های پی در پی تحت تاثیر قرار گرفته، گفت: می توان برای تحول در بخش کشاورزی از آب های مرزی و آزاد سازی آن برای این حوزه بهره گرفت اما به دلیل اختصاص اعتبارات ویژه و زمانبر بودن پروژه در حال حاضر نیازمند تقویت سایر طرح ها هستیم.

در ادامه این دیدار محمد جواد عسگری، رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی موضوع امنیت غذایی را از مباحث مهم حوزه کشاورزی ذکر و اظهارکرد: با توجه به اینکه حوزه امنیت غذایی با حوزه امنیت ملی گره خورده لذا باید دنبال نقشه راه و برنامه ریزی های مدون باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اختصاص اعتبارات ویژه به حوزه سیستم های نوین آبیاری خراسان شمالی

ضرورت اختصاص اعتبارات ویژه به حوزه سیستم های نوین آبیاری خراسان شمالی