مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 11:422022-04-25سياسي

جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی برای تکمیل کارخانه سیمان ری


مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از بررسی راهکارهای جذب سرمایه گذار داخلی و بین المللی برای تکمیل پروژه کارخانه سیمان ری خبر داد.

- ، کاوه حاجی علی اکبری، با اشاره به جذب سرمایه گذار برای کارخانه سیمان ری اظهار کرد: یکی از اهداف بازدید معاون علم و فناوری ریاست جمهوری از کارخانه سیمان ری بررسی راهکارهای جذب سرمایه گذار داخلی و بین المللی برای تکمیل پروژه این مجموعه بود.

وی با اشاره به تاریخچه کارخانه سیمان ری افزود: کارخانه سیمان ری اولین کارخانه سیمان تهران و خاورمیانه است که عملیات اجرایی آن سال 1308 آغاز شد و در سال 1312 به ظرفیت تولید 100 تن سیمان و در نهایت در سال 1334 به ظرفیت تولید 300 تا 600 تن سیمان رسید.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با بیان اینکه سیمان بسیاری از ساخت و سازهای آن دوره مانند ساختمان مجلس شورای ملی، سد امیر کبیر و… از این کارخانه تأمین شده است، ادامه داد: این مجموعه تا سال 1364 مشغول به فعالیت بود اما به دلیل پایین آمدن راندمان تولید و ایجاد آلودگی های زیست محیطی در چارچوب انتقال کارخانه های آلاینده به خارج از شهر تعطیل شد و در این مدت به یک فضای متروکه تبدیل شد و در نهایت هم به عنوان لوکیشن چند فیلم و سریال تلویزیونی مورد استفاده قرار گرفت و خساراتی به آن وارد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی برای تکمیل کارخانه سیمان ری

جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی برای تکمیل کارخانه سیمان ری