مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 12:372022-04-25سياسي

طرح نهایی تغییر کاربری پادگان لشکر 77 به تصویب رسید


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: طرح نهایی تغییر کاربری پادگان لشکر 77 در کمیسیون ماده پنج شورای عالی معماری و شهرسازی به تصویب رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، جواد خدایی اظهار کرد: در راستای برداشتن آخرین گام برای الحاق پادگان لشکر 77 به شهر مشهد، طرح نهایی تغییر کاربری پادگان لشکر 77 در کمیسیون ماده پنج شورای عالی معماری و شهرسازی به تصویب رسید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی بیان کرد: پس از کش و قوس های فراوان و گذشت بیش از یک دهه از تصمیم برای انتقال پادگان لشکر 77 به خارج از شهر مشهد،طرح نهایی تغییر کاربری این پادگان در کمیسیون ماده پنج شورای عالی معماری و شهرسازی با همکاری و توافق ارتش، آستان قدس رضوی و شهرداری مشهد مصوب شد تا بازگشایی معابر و فضاهای سبز شهری موجود در این محدوده انجام گرفته و امکان استفاده عموم مردم از آن فراهم شود.

وی گفت: در طرح مصوب مزبور، علاوه بر حفظ فضاهای سبز موجود و ایجاد امکان بهره برداری عمومی از آن ها به عنوان فضای سبز شهری، بر صیانت از عناصر یادمانی موجود اعم از سوله ها و بناهای تاریخی و میادین مشق تاکید شده است.

خدایی ادامه داد: بازگشایی معابر و اتصال معابر شرقی، غربی و شمالی، مبتنی بر شبکه معابر موجود پادگان از دیگر موارد لحاظ شده در طرح مذکور است که این مهم گشایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح نهایی تغییر کاربری پادگان لشکر 77 به تصویب رسید

طرح نهایی تغییر کاربری پادگان لشکر 77 به تصویب رسید