مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 13:122022-04-25سياسي

امام جمعه بردسکن: آینده کشاورزی در بردسکن در خطر است


امام جمعه بردسکن با اشاره به خشکسالی های اخیر و کمبود منابع آبی برای آب دهی به زمین های کشاورزی، خواستار کاهش زمان خاموشی چاه موتور های کشاورزی شد و اعلام کرد: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس س از بردسکن، حجت الاسلام علی اصغر امینی امام جمعه بردسکن اظهار کرد: بخش کشاورزی از اصلی ترین بخش ها جهت ایجاد اشتغال و درآمد در این شهرستان به شمار می آید و بیش از 95 درصد مردم به طور مستقیم و غیرمستقیم به فعالیت های کشاورزی و دامداری اشتغال دارند.

وی افزود: شهرستان بردسکن با دارا بودن 570 منبع آبی، 30 هزار هکتار اراضی زراعی و باغی،380 هزار هکتار مرتع و واحدهای دامی، یکی از قطب های اصلی کشاورزی و دامپروری استان خراسان رضوی به شمار می آید.

با وجود اهمیت زیاد این بخش متأسفانه تاکنون حق بخش کشاورزی شهرستان بردسکن آن چنان که باید ادا نشده و تخصیص اعتبارات ویژه این بخش بسیار اندک است.

حجت الاسلام امینی خاطرنشان کرد: هنوز آثار مخرب خشکسالی های گذشته برطرف نشده که در سال جاری خشکسالی مجدداً سایه شوم خود را بر سر کشاورزان، دامپروران و باغداران این شهرستان گسترانید و خسارات جبران ناپذیری را بر پیکره کشاورزی و دامپروری شهرستان وارد کرده است.

وی از بالا بودن قیمت علوفه در مقایسه با قیمت تولیدات دامی، کمبود نقدینگی، سررسید وام ها و جریمه دیرکرد آن ها، ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه بردسکن: آینده کشاورزی در بردسکن در خطر است

امام جمعه بردسکن: آینده کشاورزی در بردسکن در خطر است