مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 13:372022-04-25پزشكي

وزارت بهداشت: ورود بیماران از شرق کشور یک تهدید جدی است


کشورهای همسایه شرقی ایران علاوه بر مالاریا درگیر بیماریهای دیگری نیز هستند و متاسفانه بیمارانی که از شرق وارد کشور می شوند در تمام کشور پراکنده شده و استان های غیرهمجوار با مرزهای شرقی را نیز درگیر بیماری می کنند.

- کشورهای همسایه شرقی ایران علاوه بر مالاریا درگیر بیماریهای دیگری نیز هستند و متاسفانه بیمارانی که از شرق وارد کشور می شوند در تمام کشور پراکنده شده و استان های غیرهمجوار با مرزهای شرقی را نیز درگیر بیماری می کنند.

معاون بهداشت وزارت بهداشت در وبینار روز جهانی مالاریا ورود بیماران از شرق کشور یک تهدید جدی دانست و گفت: با همکاری درون و برون بخشی می توان به مهار بیماری ها و حفظ دستاوردهای مبارزه با بیماری ها امیدوار بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، کمال حیدری افزود: کشورهای همسایه شرقی ایران علاوه بر مالاریا درگیر بیماریهای دیگری نیز هستند و متاسفانه بیمارانی که از شرق وارد کشور می شوند در تمام کشور پراکنده شده و استان های غیرهمجوار با مرزهای شرقی را نیز درگیر بیماری می کنند.

وی با اشاره به این که برای مهار بیماری سرخک و تب دانگی نیز زحمات زیادی از سوی همکاران بهداشتی کشیده شد، بیان داشت: با توجه به تهدیداتی که از شرق کشور داریم درگیر موضوعات مختلفی از جمله بیماری مالاریا هستیم که امیدواریم با برنامه ریزی ها در جهت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت بهداشت: ورود بیماران از شرق کشور یک تهدید جدی است

وزارت بهداشت: ورود بیماران از شرق کشور یک تهدید جدی است