مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 13:472022-04-25فرهنگي

توضیحات اداره کل هنرهای نمایشی درباره توقف اجرای «آنسوی آینه»


اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی انتشار اخباری مبنی بر توقف اجرای نمایش «آنسوی آینه » به کارگردانی علی سرابی در تالار وحدت توضیحاتی را ارائه داد.

- به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، در پی انتشار اخباری مبنی بر توقف اجرای نمایش آنسوی آینه به کارگردانی علی سرابی در تالار وحدت تهران، اداره کل نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز دوشنبه پنجم اردیبهشت با ارسال متنی به رسانه ها ، توضیحاتی را در دراین زمینه ارائه داد.

در متن ارسال شده از سوی روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی درباره نمایش آنسوی آینه آمده است: به دنبال حواشی پیش آمده در خصوص نمایش آنسوی آینه به کارگردانی علی سرابی و به منظور شفافیت در اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی به اطلاع می رساند جامعه تئاتر می بایست با اتکا به هویت و کارکرد تئاتر؛ اساس کار و ارتباطات خود را بر گفتگو و تفاهم گذاشته و جز صداقت و راستگویی را مبنا قرار ندهد.

لذا بر اساس روند تقاضای گروه و تالار درخواست کننده نمایش مذکور چند هفته پیش از اجرا، بازبینی صورت گرفت و ضمن اعلام تصویب، مواردی به عنوان اصلاحات به گروه اعلام شد که مورد توافق صورت گرفت.

بر همین منوال پس ازحدود 2 هفته اجرا بنا بر گزارش بازبینی حین اجرا و با عنایت به بررسی نظرات تماشاگران در رسانه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات اداره کل هنرهای نمایشی درباره توقف اجرای «آنسوی آینه»

توضیحات اداره کل هنرهای نمایشی درباره توقف اجرای «آنسوی آینه»