مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 13:572022-04-25اقتصادي

افت 269 میلیون متر مکعبی حجم آب سدهای پنج گانه استان تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، محمد شهریاری با اعلام این مطلب، تصریح کرد: حجم ذخایر سد های تأمین کننده آب شرب استان تهران، - مدیر دفتر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی و برق آبی شرکت آب منطقه ای تهران، از کاهش 269 میلیون متر مکعبی ذخایر آب سد های پنجگانه استان تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، محمد شهریاری با اعلام این مطلب، تصریح کرد: حجم ذخایر سد های تأمین کننده آب شرب استان تهران، در حال حاضر 500 میلیون مترمکعب است که در مقایسه با مقدار 770 میلیون مترمکعبی روز مشابه سال گذشته، حدود 269 میلیون مترمکعب کاهش را نشان می دهد.

شهریاری با اشاره به اینکه میزان بارش از ابتدای سال جاری تاکنون تنها حدود 11.

2 میلی متر بوده که این آمار کاهش 76 درصدی بارش را نسبت به متوسط بلندمدت نشان می دهد، گفت: از ابتدای سال آبی جاری تاکنون، تنها 161.

2 میلی متر باران باریده است، درحالی که این آمار در مدت مشابه سال گذشته 215 میلی متر بوده است و این امر یعنی ما با کاهش حدود 25 درصدی بارندگی ها از ابتدای سال آبی تاکنون مواجه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افت 269 میلیون متر مکعبی حجم آب سدهای پنج گانه استان تهران

افت 269 میلیون متر مکعبی حجم آب سدهای پنج گانه استان تهران