مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 14:022022-04-25سياسي

از این چندهزار نفر هم چند خط می نویسید؟!


فرض کنید که چند هزار نفرخودشان را به سختی بیاندازند و سحرگاه برای مراسم شبهای قدر راهی قطعه شهدا شوند.

آیا درباره این پدیده اهالی رسانه و جامعه شناسانِ افتخاری و تحلیلگرانِ متخصصِ در همه امور چند خط می نویسند؟! - فارس پلاس؛ شبکه های اجتماعی: سیدعلی صدری نیا در صفحه اینستاگرام خود نوشت: فرض کنید اگر 100 نفر در یکی از پارکهای تهران قرار می گذاشتند برای برگزاری یک پارتی عمومی، یا مثلا 5 نفر با هم قرار می گذاشتند که هر کدام در گوشه ای از تهران روی سکویی بروند برای کشف حجاب، یا 1000 نفر در مراسم تشییع یک خواننده جمع شوند، یکدفعه چطور اهالی رسانه همگی جامعه شناس می شوند و تمام صفحات مجازی پر می شود از تحلیلهای فوق تخصصی که ببینید جامعه به کدامین سو در حرکت است و مسیر گذشته و حال و آینده کشور را بر اساس همان یک رویداد چند نفره تحلیل می کردند.

اما حالا فرض کنید که چند هزار نفر از مردم خودشان را به سختی بیاندازند و سحرگاه برای مراسم شبهای قدر راهی قطعه شهدا شوند؛ آن هم مراسمی که بدون هرگونه تبلیغ و اطلاع رسانی ای برگزار شده.

آیا درباره این پدیده و پدیده های مشابه بسیار هم اهالی رسانه و جامعه شناسانِ افتخاری و تحلیلگرانِ متخصصِ در همه امور چند خط می نویسند؟! یا وقتی نتایج نظرسنجی یک مرکز معتبر درباره علاقه اکثریت مردم برای حضور در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از این چندهزار نفر هم چند خط می نویسید؟!

از این چندهزار نفر هم چند خط می نویسید؟!