مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 14:122022-04-25سياسي

رییسی: ایران همواره با هر جنگی مخالف بوده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور پیش از ظهر دوشنبه در مراسم دریافت استوارنامه خانم آنلی کوک سفیر آکردیته جمهوری استونی با اشاره به سابقه تاریخی روابط دوستانه دو کشور گفت: - رییس جمهور هنگام دریافت استوارنامه سفیر آکردیته مونته نگرو، گفت: جنگ به هیچ وجه رویداد مطلوبی نیست و همواره سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران حمایت از صلح، ثبات و پیشرفت و مخالفت با جنگ بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور پیش از ظهر دوشنبه در مراسم دریافت استوارنامه خانم آنلی کوک سفیر آکردیته جمهوری استونی با اشاره به سابقه تاریخی روابط دوستانه دو کشور گفت: ایران و استونی ظرفیت های همکاری متنوعی در عرصه های سیاسی، اقتصادی و تجاری دارند که باید برای به فعلیت رسیدن این ظرفیت ها بخصوص کریدور شمال جنوب تلاش کرد.

رییس جمهور افزود: تقویت مناسبات دوجانبه ایران و استونی بستری برای ارتقای همکاری ها و تعاملات بین المللی دو کشور خواهد بود.

آنلی کوک سفیر آکردیته جمهوری استونی نیز در این دیدار با اشاره به فرارسیدن سی امین سال برقراری روابط دیپلماتیک بین دو کشور اظهار داشت: استونی علاقمند است روابط خود با جمهوری اسلامی ایران را در زمینه های مختلف گسترش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: ایران همواره با هر جنگی مخالف بوده است

رییسی: ایران همواره با هر جنگی مخالف بوده است