مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 14:172022-04-25فرهنگي

پوستر مسابقات سراسری قرآن ویژه هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران رونمایی شد


پوستر نخستین مسابقات سراسری قرآن ویژه هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان رونمایی شد.

- یه گزارش خبرگزاری فارس از سنندج،علی اصغر دریایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان پیش از ظهر امروز در مراسم رونمایی از پوستر نخستین مسابقات سراسری قرآن ویژه هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با مشارکت رسانه های گروهی استان و تبلیغات گسترده زمینه حضور تعداد بیشتر شرکت کنندگان را در این دوره از رقابت های قرآنی فراهم کنیم.

سامان احمدی، معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان نیز در ادامه این مراسم افزود: این مسابقات به همت مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت معراج خاتم سنندج استان کردستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در برگزاری این مسابقات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، استانداری کردستان، شورای هماهنگی توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی و ستاد کانون های فرهنگی ـ هنری مساجد، خبرگزاری فارس کردستان و بسیج رسانه استان مشارکت خواهند داشت.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از اعلام فراخوان این دوره از مسابقات قرآنی از اواخر فروردین ماه خبر داد و بیان کرد: مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت معراج خاتم س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوستر مسابقات سراسری قرآن ویژه هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران رونمایی شد

پوستر مسابقات سراسری قرآن ویژه هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران رونمایی شد