مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 14:222022-04-25اقتصادي

جزییات واگذاری مسکن به خانوار های دارای 3 فرزند


متقاضیانی که تاریخ تولد فرزند سوم یا بیشتر آن ها بعد از تاریخ 24 آبان 1400 باشد، می توانند با مراجعه به سامانه طرح های حمایتی مسکن در بخش نوع سرپرستی با انتخاب گزینه «قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی طی اطلاعیه ای جزییات واگذاری مسکن به خانوار های دارای 3 فرزند و بیشتر را اعلام کرد.

اطلاعیه معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی به شرح زیر است؛ با توجه به تکلیف قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در خصوص واگذاری زمین یا واحد مسکونی به خانوار ها پس از تولد فرزند سوم و بیشتر، به اطلاع می رساند متقاضیانی که تاریخ تولد فرزند سوم یا بیشتر آن ها بعد از تاریخ 24 آبان 1400 باشد، می توانند با مراجعه به سامانه طرح های حمایتی مسکن به آدرس http/: saman.

mrud.

ir در بخش نوع سرپرستی با انتخاب گزینه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

بدیهی است پس از ثبت نام از متقاضیان، در صورت واجد شرایط بودن متقاضی، سایر اقدامات لازم حسب ضوابط و مقررات مربوطه صورت خواهد پذیرفت.

اواخر هفته گذشته نیز بانک مرکزی طی بخشنامه ای دستورالعمل وام قرض الحسنه 200 میلیون تومانی مسکن به خانوار های دارای فرزند سوم را با یک شرط ابلاغ کرده بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات واگذاری مسکن به خانوار های دارای 3 فرزند

جزییات واگذاری مسکن به خانوار های دارای 3 فرزند