مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 14:322022-04-25سياسي

200 برنامه همزمان با هفته بسیج کارگری در گیلان اجرا می شود


رییس سازمان بسیج کارگری سپاه قدس گیلان گفت: 200 برنامه همزمان با هفته بسیج کارگری در گیلان با هدف گسترش فرهنگ کار و تولید اجرای می شود.

- ، سرهنگ عباس اسکندری ظهر دوشنبه هفته کارگر در نشست خبری کارگران را رزمندگان جبهه اقتصادی دانست و ادامه داد: گیلان دارای 18 هزار شهید کارگر است.

رییس سازمان بسیج کارگری سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه کارگران در تحقق شعار نقش مهمی دارند، گفت: تحقق شعار امسال یکی از اولویت های سازمان بسیج کارگری است و در همین راستا برنامه های زیادی را دنبال می کنیم.

سرهنگ اسکندری به اجرای دو طرح شهید برونسی و کریمی در استان گیلان اشاره و اضافه کرد: فرهنگ سازی تولید در بسیج کارخانجات و رفع موانع تولید مهم ترین اهداف سازمان بسیج کارگری در قالب این دو طرح است.

وی در ادامه با اشاره به برنامه های پیش بینی شده برای هفته بسیج کارگری در سطح استان گیلان، تصریح کرد: برگزاری یادواره 18 هزار شهید کارگر در گیلان، برگزاری نشست های بصیرتی، حضور در راهپیمایی روز قدس و تجلیل از کارگران نمونه از جمله برنامه های هفته بسیج کارگری در این استان است.

سرهنگ اسکندری با تأکید بر ضرورت گسترش فرهنگ کار و تولید، افزود: به منظور گسترش فرهنگ کار و تولید در استان گیلان 200 برنامه در هفته بسیج کارگری برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 برنامه همزمان با هفته بسیج کارگری در گیلان اجرا می شود

200 برنامه همزمان با هفته بسیج کارگری در گیلان اجرا می شود