مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 14:372022-04-25پزشكي

افزایش 36 درصدی اهدای خون در شبهای قدر پایتخت


مدیرکل انتقال خون استان تهران از افزایش 36 درصدی مشارکت مردم استان تهران برای اهدای خون در لیالی قدر امسال نسبت به وضعیت مشابه زمانی در سال گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، اهدای خون اهدای زندگی به بیماران نیازمندی است که حتی قطره خونی جان مضطر و بیمارشان را نجات می دهد و جانبخش دوباره آنهاست.

در ماه مبارک رمضان اهدای خون همواره مورد توجه مردم قرار می گیرد و روزه داران این ماه زیبای خدا دستان نیازمند به خون را خالی نمی گذارند و خون خود را اهدا می کنند.

  امسال نیز به مانند سالهای گذشته در شبهای گران سنگ قدر مردم روزه دار و نوع دوست با مراجعه به مراکز انتقال خون در این اقدام خداپسندانه مشارکت خوبی داشتند.

 محمدرضا مهدی زاده،مدیر کل سازمان انتقال خون استان تهران  با اشاره به اینکه در سه شب قدر و با حضور انسان دوستانه مردم پایتخت برای کمک به بیماران، شاهد مراجعه 4 هزار و 918 نفر به مراکز اهدای خون بودیم، ادامه داد: از میان مراجعه کنندگان، 3970 نفر موفق به اهدای خون شدند.

مدیرکل انتقال خون استان تهران اضافه کرد: در میان اهداکنندگان خون که در شب های قدر برای زندگی بخشیدن به بیماران آستین بالا زدند، 721 نفر برای اولین بار به جمع اهداکنندگان خون پیوستند که امید ما این است با استمرار این حضور، شاهد نسل جوان و جدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 36 درصدی اهدای خون در شبهای قدر پایتخت

افزایش 36 درصدی اهدای خون در شبهای قدر پایتخت