مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 14:372022-04-25سياسي

رونمایی از کتابچه فرصت های سرمایه گذاری منطقه14


کتابچه معرفی فرصت های سرمایه گذاری منطقه14 نخستین گام راهبردی برای توسعه و آبادانی این منطقه با استفاده از ظرفیت های سرمایه گذاری مشارکتی برداشته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، با رونمایی از  کتابچه معرفی فرصت های سرمایه گذاری منطقه14 نخستین گام راهبردی برای توسعه و آبادانی این منطقه با استفاده از ظرفیت های سرمایه گذاری مشارکتی برداشته شد.

  در این مراسم که با حضور شهردار و مدیران شهری منطقه برگزارشد، لطف الله فروزنده معاون برنامه ریزی ، توسعه انسانی و امور شورای شهرداری تهران با اشاره به اهداف مدیریت شهری جدید برای ارائه خدمت بیشتر و کیفی تر به شهروندان، خدمت به مردم انقلابی دارالمومنین  را توفیق برشمرد و فعالیت مدیریت شهری این منطقه را برای خدمت رسانی به شهروندان و اقدامات پیش رو مثبت ارزیابی کرد.

نگهداشت شهر، تسهیل در ترافیک و افزایش سرانه های فرهنگی و مفرح و ضرورت هوشمند سازی و استفاده از ظرفیت های برای رونق شهر با جذب مشارکت مردمی از محورهای مطرح و مورد تاکید فروزنده در این مراسم بود.

محمد امین سالاری پور شهردار منطقه14 با بیان اینکه رصد و مشارکت شهروندان در بهسازی و نوسازی شهر و بهبود سرانه های شهری موثر است، از تهیه سند جامع برای همه نواحی و محله های منطقه و شناسایی زمین های بالای500 متر  برای افزایش سرانه های ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از کتابچه فرصت های سرمایه گذاری منطقه14

رونمایی از کتابچه فرصت های سرمایه گذاری منطقه14