مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 14:472022-04-25اقتصادي

کاهش 3 درصدی جابجایی مسافر در اردبیل


رییس اداره حمل و نقل مسافر راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: جابجایی مسافر نسبت به مدت مشابه سال قبل که حدود 135 هزار نفر بود، - 3 درصد کاهش را نشان می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فتح الله پورصالح بعد از ظهر دوشنبه در بازدید از پایانه مسافری خلخال اظهار کرد: در یک ماهه گذشته 130 هزار نفر مسافر از استان جابجا شده است که این رقم جابجایی مسافر نسبت به مدت مشابه سال قبل که حدود 135 هزار نفر بود 3 درصد کاهش را دارد.

وی با بیان اینکه این تعداد مسافر در قالب 22 هزار و 242 سفر از استان جابجا شدند، افزود: بیش از هزار ناوگان مسافری در استان اردبیل فعالیت دارد که 71 هزار و 757 نفر مسافر با وسیله نقلیه اتوبوس، 7 هزار و255 نفر با مینی بوس و 51 هزار و 695 نفر مسافر نیز با وسیله نقلیه سواری از استان جابجا شدند.

رییس اداره حمل و نقل مسافر راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل فعالیت 54 شرکت داخلی مسافربری را در استان اردبیل یادآور شد و گفت: دو هزار و 522 راننده در حوزه مسافر در حال خدمات رسانی به مردم و مسافران هستند.

پورصالح با اشاره به فعالیت 7 پایانه مسافربری در استان افزود: مردم و مسافران می توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود از پایانه های مسافربری و یا راننده را از طریق سامانه 141 به این اداره کل اطلاع دهند تا در کمیسیون های مربوطه به تخلف شرکت و را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 3 درصدی جابجایی مسافر در اردبیل

کاهش 3 درصدی جابجایی مسافر در اردبیل