مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 15:122022-04-25فرهنگي

توضیح اداره کل هنرهای نمایشی درباره توقف اجرای تئاتر آن سوی آینه


متاسفانه دوستان و هنرمندان محترم گروه، با گذاشتن استوری ها و پست های مبهم و مصاحبه های غیرواقع و مغایر با حقیقت، فضای ایجاد توافق را مخدوش کردند.

- توضیح اداره کل هنرهای نمایشی درباره توقف اجرای تئاتر آن سوی آینه متاسفانه دوستان و هنرمندان محترم گروه، با گذاشتن استوری ها و پست های مبهم و مصاحبه های غیرواقع و مغایر با حقیقت، فضای ایجاد توافق را مخدوش کردند.

اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی انتشار اخباری مبنی بر توقف اجرای نمایش آن سوی آینه به کارگردانی علی سرابی در تالار وحدت توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، در پی انتشار اخباری مبنی بر توقف اجرای نمایش آن سوی آینه به کارگردانی علی سرابی در تالار وحدت تهران، اداره کل نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز دوشنبه پنجم اردیبهشت ماه با ارسال متنی به رسانه ها ، توضیحاتی در این زمینه ارایه کرد.

در متن ارسال شده از سوی روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی درباره نمایش آنسوی آینه آمده است: به دنبال حواشی پیش آمده در خصوص نمایش آن سوی آینه به کارگردانی علی سرابی ، و به منظور شفافیت در اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی به اطلاع می رساند جامعه تئاتر می بایست با اتکاء به هویت و کارکرد تئاتر؛ اساس کار و ارتب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح اداره کل هنرهای نمایشی درباره توقف اجرای تئاتر آن سوی آینه

توضیح اداره کل هنرهای نمایشی درباره توقف اجرای تئاتر آن سوی آینه