مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 15:522022-04-25ورزشي

پاداش صعود تیم ملی؛ آشپز دوبرابر هیات رییسه!


به طور مثال آشپز تیم ملی که از نزدیکان و دوستان سرپست تیم ملی بود بیش از 70 میلیون تومان و تقریباً دو برابر برخی اعضای هیأت رییسه فدراسیون پاداش دریافت کرد.

- ماجرای پاداش های جنجالی مرحله اول دور انتخابی رقابت های جام جهانی بخش قابل توجهی از تخلفات شهاب عزیزی خادم را در دوره مدیریت 11 ماه در فدراسیون فوتبال شامل می شود و حالا به سوژه رسانه ها تبدیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، اسناد حسابرسی فدراسیون فوتبال در اختیار همه اعضای هیأت رییسه این فدراسیون و همچنین عزیزی خادم و نزدیکانش قرار دارد و بر همین اساس از کانال ها و رسانه های مختلف در روزهای گذشته منتشر شده است.

بررسی مجموع اسناد منتشر شده نکات قابل توجهی دارد که تحلیل و ارزیابی آن خارج از لطف نیست.

بر اساس مستندات ارائه شده در خصوص پاداش های پرداختی در مرحله اول دور مقدماتی مجتبی خورشیدی با دریافت بیش از 915 میلیون تومان که تنها به صورت ریالی و به عنوان پاداش به او پرداخت شده، بدون محاسبه یوروهای دریافتی در سفرهای متعدد که این رقم را به بیش از یک میلیارد تومان می رساند صدرنشین بلامنازع جدول پاداش هاست و شهاب عزیزی خادم رییس معزول فدراسیون فوتبال با دریافتی 309 میلیون تومانی بدون محاسبه دریافتی های ارزی در جایگاه دوم قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاداش صعود تیم ملی؛ آشپز دوبرابر هیات رییسه!

پاداش صعود تیم ملی؛ آشپز دوبرابر هیات رییسه!