مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 16:072022-04-25ورزشي

مخارج میهمانان شخصی عزیزی خادم از حساب فدراسیون!


در واقع عزیزی خادم در این سفر بدون مجوز شورای برون مرزی دو نفر را با خودش برده و هزینه آنها را هم از حساب فدراسیون پرداخت کرده - رییس معزول فدراسیون فوتبال در سفر لیتوانی در جام جهانی فوتسال، برای همراهی میهمانانش خارج از مجوز شورای برون مرزی، از حساب فدراسیون هزینه کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، فدراسیون فوتبال در دوره کمتر از یک سال ریاست عزیزی خادم، اعزام های خارجی بسیار زیادی داشت که در برخی از آنها دیده می شد نفراتی خارج از چارچوب تیم ها یا حتی فدراسیون فوتبال، در کنار عزیزی خادم حضور دارند.

به طور مثال در سفر به لیتوانی همراهی عبدالرضا موسوی از یک شرکت هواپیمایی و غلامرضا علیخانی از یک شرکت طراحی سوپر مارکت که مدعی اسپانسری البسه تیم ملی بود خبرساز شد.

با این حال، عزیزی خادم در هیچ یک از این موارد، حاضر به پاسخگویی نبود تا با تجمیع تخلفاتش هیئت رییسه تصمیم به عزل موقت او بگیرد.

تخلفات ریز و درشت رییس معزول فدراسیون فوتبال، این روزها نقل محافل شده و حالا سند دیگری نشان دهنده تخلف دیگری از سوی عزیزی خادم است.

در حالی که در تمامی سفرها، فدراسیون ها باید برای نفرات اعزامی از شورای برون مرزی مجوز دریافت کنند و طبق این مجوز، اجازه هزینه کرد برای نفرات را دارند، اما سندی نشان می دهد که در سفر لیتوانی، میهمانان و همراه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخارج میهمانان شخصی عزیزی خادم از حساب فدراسیون!

مخارج میهمانان شخصی عزیزی خادم از حساب فدراسیون!