مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 16:122022-04-25سياسي

عقاید مختلف، کشتی واحد و راهی که گم شده: برای نجات ایران چه باید کرد؟


فرض کنیم گروهی از افراد با شیوه ها و عقاید و افکار متفاوت در بیابان یا وسط دریا در کشتی، راه گم کرده اند و به دنبال رسیدن به مقصد امن خود هستند.

- عقاید مختلف، کشتی واحد و راهی که گم شده: برای نجات ایران چه باید کرد؟ فرض کنیم گروهی از افراد با شیوه ها و عقاید و افکار متفاوت در بیابان یا وسط دریا در کشتی، راه گم کرده اند و به دنبال رسیدن به مقصد امن خود هستند.

عصر ایران؛ جواد یوسف زاده - هدف ابتدایی از تشکیل حکومت در هر جامعه ای این است که امنیت همه جانبه برای کار و فعالیت اقتصادی مردم فراهم شود، معیشت و رفاه مردم تامین گردد و فقر و بی خانمانی و بیماری و بیکاری از بین برود.

اگر این هدف اولیه تغییر کند و به جای آن، گسترش عقیده و شیوه زندگی خاص هدف اولیه حکومت قرار گیرد و اجازه حضور و فعالیت به همه، فارغ از دیدگاه هایشان داده نشود، نتیجه آن تبعیض، رانت خواری، هدر دادن منابع، افزایش فقر، رشد نا فرمانی، جرم و جنایت و نا امنی است.

این اصل از بدیهیات است و تجربه های تاریخی ما و ملت های دیگر آن را به خوبی نشان داده است.

حاکمان اگر علاوه بر حسن نیت، واقعا قصد خدمت داشته باشند، کافی است اندکی در این باره بیندیشند و کشور را از لبه پرتگاه بحران های روز گار نجات دهند و بدانند ملتی که همواره نگران معیشت و زندگی فرزندان خود باشند از اخلاق، فضی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقاید مختلف، کشتی واحد و راهی که گم شده: برای نجات ایران چه باید کرد؟

عقاید مختلف، کشتی واحد و راهی که گم شده: برای نجات ایران چه باید کرد؟