مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 16:422022-04-25اقتصادي

افزایش 8 درصدی بیمه شدگان اجباری در شهرستان اردستان


سرپرست تأمین اجتماعی شعبه اردستان گفت: آماربیمه شدگان اجباری شهرستان اردستان در بهمن 1400 در مقایسه با بهمن ماه 1399 افزایش هشت درصدی داشته است.

- علیرضا تاجرزاده تبریزی در گفت وگو با انجام شد.

وی ادامه داد: گسترش ارائه خدمات غیرحضوری در قالب طرح 3070 و حذف دفترچه های درمانی کاغذی، بازرسی الکترونیک و ابلاغ الکترونیک انجام شده تا جایی که در حال حاضر عمده خدمات سازمان به صورت غیرحضوری و از طریق سامانهes.

tamin.

ir در دسترس مخاطبین بوده و نیازی به مراجعه حضوری به شعب سازمان نمی باشد.

طرح بیمه فراگیر خانوار ایرانی از دیگر طرح های مفید و کاربردی سال گذشته بود تاجرزاده در خصوص طرح بیمه فراگیر خانوار ایرانی گفت: بر اساس این طرح، هر ایرانی فاقد پوشش تأمین اجتماعی ازجمله خانم های مجرد، زنان خانه دار و دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی، می توانند با انعقاد قرارداد از خدمات بیمه بهره مند شوند.

وی یادآور شد :2 درصد حق بیمه از سوی دولت و مابقی از سوی بیمه شده پرداخت می شود و سه نرخ 12، 14 و 18 درصد برای آن درنظر گرفته شده که بر اساس انتخاب فرد می باشد.

سرپرست تأمین اجتماعی اردستان تصریح کرد: ثبت نام و بیمه پردازی در این طرح، بسیار ساده و بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب این سازمان است و متقاضیان می توانند همه مراحل درخواست اولیه، دریافت شماره بیمه، انعقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 8 درصدی بیمه شدگان اجباری در شهرستان اردستان

افزایش 8 درصدی بیمه شدگان اجباری در شهرستان اردستان