مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 17:422022-04-25ورزشي

خورشیدی مورد تایید دبیرکل فدراسیون عزیزی خادم هم نبود+ سند


سرپرست سابق تیم ملی کشورمان مورد تایید دبیرکل قبلی فدراسیون فوتبال نبود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، روز 16 فروردین 1400 مجتبی خورشیدی با حکم شهاب عزیزی خادم به عنوان سرپرست جدید تیم ملی فوتبال ایران انتخاب شد.

انتخابی که سبب شد انتقادات زیادی به رییس معزول فدراسیون فوتبال شود زیرا خورشیدی با وجود دستیاری در برخی تیم های فوتبال کشورمان سابقه خوبی در امر مدیریت نداشت و به همین دلیل برخی اعتقاد داشتند این انتخاب به دلیل برخی ارتباط های خاص وی با عزیزی خادم صورت گرفته است.

اکنون طبق سندی که در اختیار خبرگزاری فارس قرار گرفته مشخص شده انتخاب خورشیدی مورد موافقت دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال هم نبوده و منصور قنبرزاده که پس از انتخاب عزیزی خادم به عنوان نخستین دبیرکل فدراسیون وی معرفی شده بود در جایگاه بالاترین مقام اجرایی فدراسیون در جریان این موضوع نبوده است.

قنبرزاده در رونوشت نامه معرفی خورشیدی خطاب به عزیزی خادم قید کرده است: با سلام و احترام بنده به عنوان  دبیرکل از طریق رسانه ها از مسئولیت ایشان مطلع شدم و البته بسیار متاسف هستم.

  نظر به اینکه صدور حکم برای ایشان که زیر مجموعه دپارتمان تیم های ملی است و این دپارتمان تحت مدیریت دبیرکل است و شأن رییس فدراسیون صدور حکم برای این بزرگوار نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خورشیدی مورد تایید دبیرکل فدراسیون عزیزی خادم هم نبود+ سند

خورشیدی مورد تایید دبیرکل فدراسیون عزیزی خادم هم نبود+ سند