مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 17:522022-04-25سياسي

واقعه صحرای طبس لکه ننگ بر پیشانی آمریکا است


امام جمعه طبس گلشن واقعه صحرای طبس را امداد الهی دانست و گفت: شکست آمریکا در 5 اردیبهشت سال 1359 لکه ننگی است که تا این لحظه بر پیشانی آمریکا باقی مانده است.

- افزود: ماجرای صحرای طبس و شکست آمریکا امداد غیبی و الهی به نظام اسلامی بود که شن ها مأمور خدا برای شکست عملیات آمریکایی ها بودند.

وی به عملیات پنجه عقاب آمریکایی ها در سال 1359 اشاره کرد و گفت: آمریکایی ها این عملیات را برای از بین بردن نظام جمهوری اسلامی طراحی کرده بودند و تمام معیارها را سنجیده و معادلاتشان درست بود اما تنها مسئله ای که در نظر نگرفته بودند قدرت الهی بود که عملیات منجر به شکست و آمریکا رسوا شد.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی مکرر از عنایات و امدادهای غیبی الهی و امام زمان (عج) بهره مند شده ادامه داد: بر اساس قدرت های مادی که در نظر گرفته شود برتری با کشورهای استعمارگر بوده است اما توجه خدا به نظام اسلامی و رهبری امام انقلاب همیشه سربلند بود و مردم باید به این امدادها توجه کنند.

به گفته وی بر اساس فرموده رهبری جهاد تبیین باید اجرا شود و این گونه امدادهای غیبی و واقعیت ها برای مردم بازگو شود تا همگی بدانند که انقلاب از معجزات الهی برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واقعه صحرای طبس لکه ننگ بر پیشانی آمریکا است

واقعه صحرای طبس لکه ننگ بر پیشانی آمریکا است