مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 17:572022-04-25فرهنگي

برگزاری نخستین دوره مسابقات قرآنی اصحاب فرهنگ و هنر در سنندج


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از برگزاری نخستین دوره مسابقات قرآنی ویژه هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران کشور به میزبانی سنندج خبر داد.

- علی اصغر دریایی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نخستین مسابقات سراسری قرآن ویژه هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران به همت مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت معراج خاتم سنندج استان کردستان برگزار می شود.

وی افزود: مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت معراج خاتم سنندج فراخوان و پوستر این جشنواره را به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر کشور ارسال کرده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان اعلام کرد: مهلت ثبت نام در این دوره از رقابت های قرآنی تا 15 اردیبهشت ماه جاری بوده و برای جذب مشارکت بیشتر هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران از ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، صندوق اعتباری هنر و دارالقرآن های سراسر کشور نیاز به مشارکت و همکاری داریم.

دریایی آخرین مهلت ارسال اسامی شرکت کنندگان را 20 اردیبهشت ماه عنوان کرد و گفت: زمان برگزاری این دوره از رقابت های قرآنی 29 تا 31 اردیبهشت ماه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: اشاعه و ترویج تعالیم و فرهنگ غنی قرآنی، تقدیر و تجلیل از فعالان قرآنی حوزه فرهنگ و هنر، لبیک گویی به منویات مقام معظم رهبری در سفر به کردستان مبنی بر تحکیم وحدت و اشاعه جلوه های فرهنگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین دوره مسابقات قرآنی اصحاب فرهنگ و هنر در سنندج

برگزاری نخستین دوره مسابقات قرآنی اصحاب فرهنگ و هنر در سنندج