مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 17:572022-04-25اجتماعي

نیروگاه شازند تا 6 ماه آینده به هیچ وجه مازوت مصرف نمی کند


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی گفت: از 22 اسفند تاکنون هیچگونه سوخت مازوت در نیروگاه شازند استفاده نشده و حداقل تا 6 ماه آینده هم استفاده نخواهد شد.

- مهدی زندیه وکیلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی در حاشیه در اولین جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوای استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در این جلسه وضعیت روزهای آلوده و آلایندگی در شهر اراک و شهرهای بزرگ استان در سال 1400 مورد بررسی قرار گرفت و هواشناسی در خصوص وضعیت بارش ها و محیط زیست در خصوص بحث آلودگی هوا در شهرهای مختلف استان به ویژه شهر اراک از ابتدای سال 1401 گزارش دادند.

وی ادامه داد: متأسفانه از ابتدای سال با پدیده ریزگردها و گرد و غبار که عمدتاً منشأ خارجی دارند مواجه بودیم و با وجود اینکه کارگروه اضطرار آلودگی هوای اراک را تقریباً هر شب به طور مجازی برگزار می کنیم ولی نیاز بود در ارتباط با اقداماتی که دستگاه های اجرایی باید انجام دهند و همین طور نحوه مواجهه با این پدیده های جوی بحث و تبادل نظر شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی افزود: با توجه به گزارشی که همکاران محیط زیست و هواشناسی ارائه دادند منشأ اصلی آلودگی ها کشورهای عراق و سوریه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروگاه شازند تا 6 ماه آینده به هیچ وجه مازوت مصرف نمی کند

نیروگاه شازند تا 6 ماه آینده به هیچ وجه مازوت مصرف نمی کند