مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 19:072022-04-25سياسي

وزیر بهداشت: مرگ روزانه 700 بیمار کرونایی فاجعه تاریخی بود


مرگ 700 بیمار کرونایی در روز فاجعه تاریخی بود و دولت سیزدهم نقش موثری در کنترل بیماری داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس ، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت در سالن همایش های رازی ضمن قدردانی از زحمات اصحاب رسانه اظهار داشت: باید سلام و درود فرستاد بر تمام خبرنگاران شهید که در حیطه و زمان های مختلف به شهادت رسیدند.

خبزنگارانی که قلم را سلاح خویش و رسانه را سنگر مبارزه با استکبار و زورگویان و سلطه گراندقرار دادند و در این راه به لقای محبوب رسیدند.

عین اللهی گفت: در حوزه سلامت یکی از ارکان مهم خبرنگاران هستند و خبرنگار در قبال مسوول و ملت و کشور مسوول است و در قبال منافع ملی و اعتقادات فکری مسوول است و این مسوولیت محدودیت نمی آورد و راه رسیدن به کمال در این حرفه مقدس را هموارتر میسازد.

وی گفت: در نهایت خبرنگار به جایی می شد که جز رضایت حضرت دوست را نمی بیند و ما معتقدیم خبرنگاران عاشق واقعی انسانها و سلامت انسانها هستند.

در نظام سلامت عوامل مختلفی سلامت جامعه را بوجود می آورد و همه سازمان ها در سلامت موثرهستند و سازمانی باید پیوست سلامت داشته باشد.

وزیر بهداشت ادامه داد: ما در وزارت معلول اتفاقات و درمان مردم هستیم، سلامت وجه همگانی است ، در آستانه ورود به هفته سلامت هستیم و حضور خبرنگاران در این هفته و عرصه مفید و موثر اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت: مرگ روزانه 700 بیمار کرونایی فاجعه تاریخی بود

وزیر بهداشت: مرگ روزانه 700 بیمار کرونایی فاجعه تاریخی بود