مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 20:022022-04-25بين الملل

شاه اردن: برای حمایت از مقدسات قدس، تمام تلاش خود را می کنیم


شاه اردن در تماس تلفنی با رییس جمهور آمریکا تأکید کرد که باید مسئله فلسطین بر اساس راهکار دو دولتی و تشکیل کشور مستقل فلسطین حل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عبدالله دوم شاه اردن بعد از ظهر امروز دوشنبه با جو بایدن رییس جمهور آمریکا تماس تلفنی برقرار و بر تداوم تلاش برای برقراری صلح در منطقه و جهان تأکید کرد.

کاخ پادشاهی اردن با انتشار بیانیه ای خبر داد که عبدالله دوم، در گفت وگو با بایدن، روابط و مشارکت بین دو کشور و راههای گسترش آن در همه زمینه ها را بررسی کرده است.

در سایت کاخ پادشاهی اردن آمده است، عبدالله دوم در خصوص مسئله فلسطین بر اهمیت تداوم هماهنگی و تلاش در همه زمینه ها برای جلوگیری از تکرار حملات به شهر قدس و مقدسات و ساکنان آن تأکید کرد.

شاه اردن با بیان اینکه این حملات می تواند فرصت صلح را از بین ببرد و باعث افزایش تنش شود، خاطر نشان کرد، باید تلاشها برای برقراری صلح عادلانه و فراگیری افزایش یابد که حقوق مشروع ملت فلسطین را بر اساس راهکار دو دولتی محقق کند.

وی با تأکید بر لزوم تشکیل کشور فلسطین به پایتختی قدس شریف، گفت که باید به وضعیت تاریخی و حقوقی مسجدالاقصی احترام گذاشت و اردن نیز برای حمایت از مقدسات اسلامی و مسیحی قدس، همه تلاش خود را به کار خواهد بست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاه اردن: برای حمایت از مقدسات قدس، تمام تلاش خود را می کنیم

شاه اردن: برای حمایت از مقدسات قدس، تمام تلاش خود را می کنیم