مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 20:222022-04-25حوادث

کلاهبرداری چوپان دروغگو با سکه های تقلبی در اصفهان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسین تُرکیان رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: در پی وصول پرونده کلاهبرداری در قالب چوپان دروغگو، کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی گفت: شاکی در تحقیقات انجام گرفته عنوان کرد که تعدادی عکس مربوط به سکه های طلای تاریخی برروی گوشی من ارسال و وقتی که با فرد ارسال کننده تصاویر تماس گرفتم گفت من یک چوپان هستم و این سکه ها را در بیابان پیدا کردم و نهایتاً با مانورهای متقلبانه مرا اغفال کرده و 78 عدد سکه را به مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون ریال به من فروخت که پس از مراجعه به چند کارشناس متوجه تقلبی بودن آن ها شدم .

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان کرد: با اطلاعات به دست آمده از شاکی و انجام یک سری اقدامات هوشمندانه و پلیسی سرانجام متهم که دارای 10 فقره سابقه کیفری در زمینه خرید و فروش سکه های تقلبی است، شناسایی و طی یک عملیات ضربتی حین کلاهبرداری از فردی دیگر دستگیر شد.

ترکیان با بیان اینکه متهم برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شده است، عنوان کرد: در بررسی ها و استعلامات انجام گرفته، مشخص شد فرد مذکور به این شیوه در استان های چهارمحال و بختیاری و تهران از شهروند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری چوپان دروغگو با سکه های تقلبی در اصفهان

کلاهبرداری چوپان دروغگو با سکه های تقلبی در اصفهان