مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 21:322022-04-25سياسي

جامعه مدرسین: عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی ثمره‎ای جز خواری و ذلت ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس تاکید کرد:  سیاست عادی سازی روابط با رژیم سُست ، بی پایه و پوشالی صهیونیستی ثمره ای جز خواری و ذلت نخواهد داشت.

متن کامل بیانیه به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است؛ روز حکومت اسلامی است.

امام خمینی (قدس سره) امسال در حالی به استقبال روز جهانی قدس می رویم که شدت یافتن ظلم و قساوت دشمن صهیونیست در قدس شریف، دل بستگان به مسئله ی فلسطین را غمگین و خشمگین ساخته است.

رژیم کودک کش اسراییل در ادامه ی خونریزی ها و جنایت هایش با هتک حرمت مسجدالاقصی و کشتار مردم مظلوم فلسطین، سعی دارد شکست ها و زبونی خود را پنهان کند؛ اما این دست و پا زدن ها مجاهدت هوشمندانه و فعال ملت فلسطین را خنثی نخواهد کرد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن دعوت از امت اسلامی برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس اعلام می دارد: 1.

روز جهانی قدس، این یادگار ارزشمند امام راحل عظیم الشأن روز خروش ظلم ستیزان و تحقق شعار کونا للظّالم خصماً و للمظلوم عوناً ی ملت مؤمن و انقلابی ماست.

ملت های اسلامی نیز در کنار قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین حضور دارند و نخواهند گذاشت مشعل مقاومت و شعله های خروشان آتش قهر امت اسلامی علیه اسراییل با تزویر اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه مدرسین: عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی ثمره‎ای جز خواری و ذلت ندارد

جامعه مدرسین: عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی ثمره‎ای جز خواری و ذلت ندارد