مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 21:522022-04-25ورزشي

در مهار بازیکن خارجی حریف خوب عمل نکردیم


در مهار بازیکن خارجی شهرداری گرگان خوب عمل نکردیم و بازی را واگذار کردیم، فکر می کنم اگر برخی لحظات روند بازی را حفظ می کردیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، فرهاد کوهیان سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن بعد از شکست در بازی نخست فینال اظهار داشت: کوارتر سوم را خوب بازی نکردیم، روند بازی بهم خورد و در کوارتر چهارم تاحدی جبران کردیم؛ اگر برخی لحظات اتفاقات مدنظر ما رخ می داد، شرایط بهتر می شد.

وی تصریح کرد: از طرفی در مهار بازیکن خارجی شهرداری گرگان خوب عمل نکردیم و بازی را واگذار کردیم، فکر می کنم اگر برخی لحظات روند بازی را حفظ می کردیم، شرایط فرق می کرد.

کوهیان ادامه داد: بعد از بازی با سیرجان 7 بازیکن آسیب دیده داشتیم، این بازیکنان با پزشک همه تلاش خود را کردند که به این بازی برسند؛ سجاد مشایخی متاسفانه هنوز مشکل دارد، آسیب دیدگی شدید است؛ مشایخی در حال فیزیوتراپی است و مشخص نیست به بازی بعدی برسد یا نه.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن با بیان این که بازیکنان با دل و جان کردند، گفت: بازی سختی داشتیم، بازی تمام شد و همه چیز از نو شروع می شود؛ چهارشنبه برای بازی جدید این جا هستیم و بازی متفاوتی نمایش می دهیم، در بازی دوم همه چیز از صفر شروع می شود و بازیکنان خیلی بهتر بازی خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مهار بازیکن خارجی حریف خوب عمل نکردیم

در مهار بازیکن خارجی حریف خوب عمل نکردیم