مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 23:322022-04-25فرهنگي

پخش سریال «خوشنام» پس از ماه رمضان هم از شبکه یک ادامه دارد


سریال «خوشنام» به کارگردانی علیرضا نجف زاده از ابتدای ماه رمضان از شبکه یک سیما روی آنتن رفته است و بالغ بر یک هفته بعد از عید فطر هم پخش آن ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، به نقل از روابط عمومی شبکه یک، سریال رمضانی خوشنام  به کارگردانی علیرضا نجف زاده و تهیه کنندگی احمد زالی و با طرح و فیلمنامه محسن کیایی و با بازنویسی فهمیه سلیمانی از ابتدای ماه رمضان مصادف با 14 فروردین 1401 ساعت 22:15 از شبکه یک سیما پخش می شود و ساعت 8:30 و 15 روز بعد بازپخش می شود و و با توجه به پخش سریال نیاز  در شب های قدر، این سریال تا یک هفته بعد از عید فطر هم روی آنتن شبکه یک قرار دارد.

در خلاصه داستان این سریال گفته شده: از مکافات عمل غافل مشو، گندم از گندم بروید جو ز جو.

در سریال خوشنام  هومن حاجی عبداللهی ایفاگر نقش شهرام کاراکتر اصلی سریال و حمید لولایی هم در نقشی متفاوت ایفاگر نقش اوسا شفیع پدر شهرام است و شهره لرستانی هم نقش پروین مادر شهرام را بازی می کند.

 فریده سپاه منصور در نقش مهربان مادربزرگ شهرام و سحر ولد بیگی و نیلوفر رجایی فر هم به عنوان خاله های شهرام در این سریال هستند.

سایر بازیگران عبارتند از عباس جمشیدی فر، امیر کربلایی زاده، امیر غفارمنش، سیاوش چراغی پور، رابعه مدنی، خسرو احمدی، اکبر سنگی، مهرداد ضیایی، ساناز سماو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش سریال «خوشنام» پس از ماه رمضان هم از شبکه یک ادامه دارد

پخش سریال «خوشنام» پس از ماه رمضان هم از شبکه یک ادامه دارد