مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 07:222022-04-26اجتماعي

200 هکتار از اراضی بیابانی آرادان نهال کاری شد


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آرادان از آغاز عملیات بیابان زدایی و مقابله با پدیده گرد و غبار در مساحتی معادل 200 هکتار از اراضی بیابانی این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان، محمد معین، رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آرادان از آغاز عملیات بیابان زدایی و مقابله با پدیده گرد و غبار در مساحتی معادل 200 هکتار از اراضی بیابانی حسین آباد ده نمک خبر داد.

وی گفت: بنا بر مطالعات انجام شده طرح مدیریت مناطق بیابانی که به منظور کنترل کانون های گرد و غبار در این منطقه و محافظت از خطوط راه آهن و جاده تهران- مشهد، برنامه نهال کاری در سطح 200 هکتار در منطقه حسین آباد ده نمک به مرحله اجرا درآمده است.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آرادان عنوان کرد: عملیات نهال کاری با هدف بیابان زدایی، مقابله با پدیده گرد و غبار و کاهش آلودگی هوا در منطقه صورت می گیرد.

معین افزود: این برنامه با هدف اقدام ملی مقابله با بیابان زایی، تعدیل اثرات خشکسالی و مقابله با آثار زیان بار گردوغبار به مرحله اجرا درآمده که با این اقدام ضمن کنترل بخشی از گردوغبار، زمینه مناسبی برای ایجاد اشتغال در بین جوامع محلی و ارتقای سطح دانش و آگاهی آحاد جامعه نس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 هکتار از اراضی بیابانی آرادان نهال کاری شد

200 هکتار از اراضی بیابانی آرادان نهال کاری شد