مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 09:272022-04-26سياسي

گرایش سیاسی به تمدید قرارداد نیروهای شهرداری ارتباط ندارد


معاون منابع انسانی شهرداری تهران با اشاره به چگونگی تمدید قرارداد کارکنان شهرداری تهران گفت: گرایش سیاسی به تمدید قرارداد نیروهای شهرداری ارتباط ندارد - ، چند روز پیش بود که شهردار سابق تهران در فضای مجازی صحبت هایی درباره تعدیل نیروهای شهرداری تهران در دوره جدید مدیریت شهری را مطرح کرد.

پیروز حناچی در صفحه شخصی خود اعلام کرد که ‏در دوره گذشته مدیریت شهری با هیچ مدیر و پرسنلی به دلایل سیاسی قطع همکاری نشده‬ است اما در دوره جدید شهری این اتفاق رخ داده است.

وی نوشت: با شگفتی مطلع شدم تعداد زیادی از پرسنل شهرداری که در دوره قبل استخدام شده و به شهر خدمت کرده اند، به دلایل سیاسی و سلیقه ای در فهرست تعدیل قرار داده شده اند این افراد عموماً دارای تحصیلات عالی و مرتبط در دانشگاه های برتر هستند و برای مدیریت شهری سرمایه محسوب می شوند.

تعدیل 3 هزار نفر را با افتخار اعلام کردید! این اظهارات حناچی با واکنش مدیران شهری مواجه شد و سید احمد علوی عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه کاش آقای حناچی اجازه می داد تا آنچه در 4 سال گذشته بر پرسنل شهری گذشت، در دل ها بماند گفت: آقای حناچی بسیاری از پرسنل شهرداری و حتی برخی از اعضای شورای فعلی زخم خورده برخوردهای سیاسی مدیریت شهری سابق هستند و شما تعدیل 3 هزار نفری در دوره گذشته مدیریت شهری را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرایش سیاسی به تمدید قرارداد نیروهای شهرداری ارتباط ندارد

گرایش سیاسی به تمدید قرارداد نیروهای شهرداری ارتباط ندارد