مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 09:322022-04-26ورزشي

دردسرهای ناتمام رییس سابق برای دوچرخه سواری ایران/ محروم بود و اعلام نکرد!


سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری می گوید: رییس سابق فدراسیون به دلیل فعالیت ها در مورد دوپینگ محروم بوده، اما اعلام نکرده است.

- رسول هاشم کندی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه اتحادیه جهانی دوچرخه سواری رییس پیشین فدراسیون را از تمام فعالیت های این رشته محروم کرده بود، گفت: متأسفانه زمانی که فدراسیون قبلی به افشین داوری سرپرست قبلی فدراسیون تحویل داده شد، تمام ایمیل ها پاک شده بود، اما آن زمان بررسی صورت نگرفت و وقتی ما آمدیم متوجه شدیم که این اتفاق ها رخ داده است.

وقتی در مورد اساسنامه با فدراسیون جهانی مکاتبه کردیم، آنها این موضوع را به ما اعلام کردند و گفتند که خسرو قمری رییس قبلی فدراسیون به دلیل آنچه دوپینگ سازمان یافته تلقی می شود، محروم است.

بنابراین ما باید به آنها ثابت می کردیم که او هیچ فعالیتی در دوچرخه سواری ندارد و این موضوع را اعلام کردیم که این افراد دیگر در فدراسیون دوچرخه سواری ایران جایگاهی ندارند.

سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری اظهار داشت: دوستان قبلی باید این موضوع را اطلاع رسانی می کردند اما این اتفاق نیفتاد و اینکه آنها اصرار داشتند افراد بعدی که به فدراسیون می آیند از بین خودشان باشد هم دلیلش همین اتفاقات بوده است تا کسی از شرایط مطلع نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دردسرهای ناتمام رییس سابق برای دوچرخه سواری ایران/ محروم بود و اعلام نکرد!

دردسرهای ناتمام رییس سابق برای دوچرخه سواری ایران/ محروم بود و اعلام نکرد!