مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 09:322022-04-26سياسي

جلسات انتخاب شهردار تا پایان هفته ادامه دارد


در این هفته برنامه های ارایه شده نامزدها با یکدیگر مقایسه می شود و افرادی که برنامه قوی تر دارند به مرحله رأی گیری می رسند.

- محمدرضا بیاتی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از شهرکرد با بیان اینکه جلسات بررسی انتخاب شهردار همچنان ادامه دارد، گفت: از لیستی که به عنوان نامزدهای شهردار از این رسانه منتشر شد تنها 20 نفر باقی مانده اند و مابقی افراد یا انصراف دادند و یا به علت نداشتن شرایط اولیه از لیست حذف شدند.

رییس شورای شهر شهرکرد با بیان اینکه این هفته جلسات بررسی برنامه های ارائه شده را در پیش داریم، افزود: در این جلسات برنامه های ارائه شده افراد با یکدیگر مقایسه می شوند تا برنامه قوی تر انتخاب شود و هر کس که تجربیات بیشتر و رشته مرتبط تری داشته باشد قطعا در اولویت برای انتخاب شهردار قرار می گیرد.

وی ادامه داد: ممکن است لازم شود بعد از بررسی افرادی که برنامه هایشان را ارائه دادند و به خاطر قوی بودن برنامه در اولویت قرار گرفتند مجدد به شورا دعوت شوند تا به ابهامات و سوالات اعضا پاسخ دهند.

بیاتی با بیان اینکه آخر هفته جلسات رای گیری را خواهیم داشت، اظهار داشت: اسامی افرادی که از جلسات بررسی ها گذشتند و به مرحله آخر یعنی رای گیری رسیدند در این جلسه که با حضور همه اعضای شورا و به صورت شفاف برگزار می شود مطرح و رأی گیری انجام می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسات انتخاب شهردار تا پایان هفته ادامه دارد

جلسات انتخاب شهردار تا پایان هفته ادامه دارد