مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 09:472022-04-26پزشكي

نظام پزشکی بندرعباس مراکز مجاز خدمات پوست و مو در هرمزگان را اعلام کرد


سازمان نظام پزشکی بندرعباس، لیستی از مراکز مجاز خدمات پوست و مو را در این استان به منظور جلوگیری از مداخلات غیرقانونی افراد سودجو منتشر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سازمان نظام پزشکی بندرعباس در اطلاعیه اعلام کرد: با توجه به مداخلات غیرقانونی برخی افراد سودجو و غیرپزشک در حوزه درمان به ویژه در زمینه پوست و مو، سازمان نظام پزشکی بندرعباس فراخوانی جهت ثبت نام پزشکان فعال در این حوزه را انجام داد.

پس از جمع آوری اطلاعات توسط معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی، بررسی های لازم جهت تطبیق با قوانین موضوعه و اخذ مدارک لازم انجام گرفت.

این اطلاعات که شامل مراکز مجاز ارائه خدمات پوست و مو در سطح استان است از طریق سایت سازمان نظام پزشکی در دسترس همشهریان و هم استانی های گرانقدر قرار می گیرد تا بتوانند با اطلاع کافی نسبت به شناسایی مراکز مجاز و بهره مندی از خدمات آنها تصمیم گیری کنند.

این لیست را می توانید اینجا مشاهده کنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، در ماه های اخیر چندین باند غیرمجاز فعال در زمینه خدمات پوست و مو در استان هرمزگان شناسایی و دستگیر شدند که در یک مورد بنا به گفته دکتر حسین کرمپور رییس نظام پزشکی بندرعباس، فرد غیر پزشکی با مدرک کاردانی اتاق عمل برای مدت حدود یک سال در بندرعباس و استان هرمزگان با جعل عنوان جراح در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام پزشکی بندرعباس مراکز مجاز خدمات پوست و مو در هرمزگان را اعلام کرد

نظام پزشکی بندرعباس مراکز مجاز خدمات پوست و مو در هرمزگان را اعلام کرد