مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 09:572022-04-26سياسي

ثبت نام 8 هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن در شیروان


مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: تاکنون بیش از هشت هزار و 800 نفر در طرح نهضت ملی مسکن درشیروان ثبت نام کردند که از این تعداد برای 2 هزار و 95 نفر افتتاح حساب انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز قاسم قاسمی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در اولین نشست شورای مسکن شیروان که باحضور جدی، نماینده مردم شریف شهر شیروان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و برخی از مسئولین برگزار شد، اظهارکرد: تاکنون بیش از هشت هزار و 800 نفر در طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان شیروان ثبت نام کردند که از این تعداد برای 2 هزار و 95 نفر افتتاح حساب انجام شده است.

وی گفت: از تعداد مذکور 335 نفر آورده اولیه خود را واریز کرده اند و 418 نفر نیز به پروژه تخصیص داده شدند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی بر تسریع در روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شیروان تاکید کرد و افزود: مشکلات طرح نهضت ملی مسکن در شیروان برطرف شده است و اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آماده اجرای این طرح است و به زودی تجهیز کارگاه این طرح انجام خواهد شد.

گفتنی است در نیمه اول فروردین 1401 عملیات اجرایی و کلنگ زنی 2 هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شیروان با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و استاندار خراسان شمالی و شماری از مسئولان استانی و شهرستانی در آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 8 هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن در شیروان

ثبت نام 8 هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن در شیروان