مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 10:072022-04-26سياسي

بازتاب تحلیل بی بی سی درباره سفر خانواده قالیباف به ترکیه در کیهان


محمدباقر قالیباف تنها هدف این حملات درون حکومتی نیست، ابراهیم رییسی نیز آماج انتقادهای شدیدی از همراهان سیاسی خود بوده و هویت های رقیبی چون نواصولگرایی و عدالتخواه در میان محافظه کاران شکل گرفته است.

- محمدباقر قالیباف تنها هدف این حملات درون حکومتی نیست، ابراهیم رییسی نیز آماج انتقادهای شدیدی از همراهان سیاسی خود بوده و هویت های رقیبی چون نواصولگرایی و عدالتخواه در میان محافظه کاران شکل گرفته است.

کیهان نوشت: آدرس دروغین رسانه رسمی وزارت خارجه و سرویس جاسوسی انگلیس درباره عاملان جنجال اخیر علیه قالیباف، هدف اصلی طراحان این عملیات روانی را بر ملا کرد.

بی بی سی در فاز دوم عملیات روانی اخیر تلاش کرد پروژه طراحی شده توسط جریان معارض انقلاب را به رقابت میان گروه ها و شخصیت های انقلابی نسبت دهد.

وبسایت بی بی سی فارسی، در تحلیلی القایی نوشت: سیسمونی گیت نوه قالیباف در روزهایی جنجالی شده که رسوایی های فساد و ثروت های محرمانه مقام های حکومتی و نزدیکانشان تازگی ندارد.

سفرهای جنجالی مقام های ارشد یا نزدیکانشان به خارج هم بی سابقه نیست؛ بسیاری از آقازاده ها از زندگی و تحصیل در اروپا و آمریکا لذت می برند.

در مقام مقایسه، سفر به ترکیه آن قدرها گران تمام نمی شود و تناقض چندانی با شعارهای حاکمیت ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازتاب تحلیل بی بی سی درباره سفر خانواده قالیباف به ترکیه در کیهان

بازتاب تحلیل بی بی سی درباره سفر خانواده قالیباف به ترکیه در کیهان