مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 10:222022-04-26فرهنگي

نگاهی به توقف تئاتر «آن سوی آینه» و اطلاعیه اداره کل هنرهای نمایشی


اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی انتشار اخباری مبنی بر توقف اجرای نمایش «آن سوی آینه» به کارگردانی علی سرابی در تالار وحدت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، شامگاه یکشنبه (چهارم اردیبهشت ماه 1401) حوالی ساعت 22، علی سرابی کارگردان نمایش آن سوی آینه که از 17 فروردین ماه اجرای خود را در تالار وحدت با حضور بازیگرانی چون ریما رامین فر، الناز حبیبی، مارال بنی آدم، پژمان جمشیدی و علی سرابی آغاز کرده است از توقف و بسته شدن سامانه فروش این اثر نمایش خبر داد.

سرابی در صفحه شخصی اش دراینستاگرام در جمله کوتاهی نوشته بود: بدون هیچ گونه اطلاعی، دقایقی پیش سایت فروش بلیط نمایش آن سوی آینه با دستور مرکز هنرهای نمایشی بسته شده است.

در این باره مهدی یوسفی کیا مدیر روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت وگو با رسانه ها گفت: عدم توجه گروه نمایشی آن سوی آینه به تذکرات اعلام شده از سوی شورای نظارت و ارزشیابی برای لحاظ کردن موارد اعلام شده اصلی ترین دلیل بسته شدن سامانه فروش بلیت این اثر نمایشی است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تذکرات اعلام شده، تاکید برای بازبینی مجدد اثر و بی توجهی گروه؛ تا مشخص شدن زمان بازبینی مجدد و تحقق اجرای موارد گفته شده از سوی شورای ارزشیابی و نظارت اداره کل هنرهای نمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به توقف تئاتر «آن سوی آینه» و اطلاعیه اداره کل هنرهای نمایشی

نگاهی به توقف تئاتر «آن سوی آینه» و اطلاعیه اداره کل هنرهای نمایشی