مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 10:322022-04-26اقتصادي

نماینده مجلس: بازار پرندگان وحشی فریدونکنار برای همیشه بسته شد


فروش غیرقانونی انواع پرندگان وحشی در این بازار غیرقانونی از حدود یک دهه قبل موجب افزایش قابل توجه شکار غیرمجاز پرندگان مهاجر شده است.

- فروش غیرقانونی انواع پرندگان وحشی در این بازار غیرقانونی از حدود یک دهه قبل موجب افزایش قابل توجه شکار غیرمجاز پرندگان مهاجر شده است.

ایسنا: رییس فراکسیون محیط زیست مجلس یازدهم از بسته شدن همیشگی بازار پرندگان وحشی فریدونکنار با ورود دستگاه قضایی خبر داد.

سمیه رفیعی با بیان اینکه بازار پرندگان وحشی فریدون کنار سال هاست به دغدغه جدی فعالان محیط زیست تبدیل شده است، گفت: فروش غیرقانونی انواع پرندگان وحشی در این بازار غیرقانونی از حدود یک دهه قبل موجب افزایش قابل توجه شکار غیرمجاز پرندگان مهاجر شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: پیش از این فروش پرندگان حمایت شده بخصوص در فصول مهاجرت بسیار محدود و به صورت زیرزمینی انجام می شد.

متأسفانه با ایجاد بازار پرندگان فریدون کنار به صورت غیرقانونی ضمن افزایش تقاضای خرید پرندگان حمایت شده و ایجاد چرخه مالی بالا، عملا این محل به محملی برای فعالیت های غیرقانونی تبدیل شده بود که بعضا مورد حمایت برخی افراد با نفوذ نیز قرار می گرفت.

رییس فراکسیون محیط زیست مجلس با بیان این ادعا که ضعف برخورد سازمان حفاظت محیط زیست با این مساله موجب گسترش فعال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: بازار پرندگان وحشی فریدونکنار برای همیشه بسته شد

نماینده مجلس: بازار پرندگان وحشی فریدونکنار برای همیشه بسته شد