مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 11:072022-04-26سياسي

شناسایی 67هزار تن کاغذ دپو شده در انبارها، بنادر و گمرکات هرمزگان +عکس و فیلم


  رییس شورای قضایی استان هرمزگان تصریح کرد: تیم هایی متشکل از پلیس امنیت اقتصادی، تعزیرات حکومتی، صمت و نمایندگان دادستان، مأموریت بازرسی از 14 انبار اطراف بندر شهید رجایی بندرعباس را بر عهده گرفته اند که تا امروز حدود 27 هزار تن کاغذ دپو شده در این انبارها را شناسایی نموده اند و در نتیجه بررسی هایشان  مشخص شده که 14 هزار تن از این کاغذها نیز در سامانه انبارها ثبت نشده است.

  وی همچنین خاطرنشان ساخت: در این رابطه سه پرونده با موضوع قاچاق 2400 تن کاغذ در سازمان تعزیرات حکومتی استان هرمزگان تشکیل شده است که بر اساس اسناد موجود، قیمت این کاغذهای قاچاق بالغ بر 7 میلیارد و دویست میلیون تومان ارزیابی شده است.

رییس کل دادگستری هرمزگان در خصوص تدابیر دستگاه قضایی این استان در خصوص کاغذهای احتکار شده هم گفت: آن دسته از محموله های کاغذ که مشکل قضایی دارند با توجه به تصمیمات اتخاذ شده با قیمت مصوب دولتی تحویل نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد شد تا به منظور عرضه در شبکه توزیع، در اختیار مصرف کنندگان واقعی قرار گیرد.

قهرمانی در ادامه بیان داشت: بررسی ها حاکی از آن است که خلأ موجود به علت فقدان ارتباط میان سامانه های اداره بنادر، گمرکات و وزارت صمت، علیرغم صراحت قانون در این خصوص، در کنار عدم نظارت  برای رفع تعهدات ارز واگذار شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 67هزار تن کاغذ دپو شده در انبارها، بنادر و گمرکات هرمزگان +عکس و فیلم

شناسایی 67هزار تن کاغذ دپو شده در انبارها، بنادر و گمرکات هرمزگان +عکس و فیلم