مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 11:272022-04-26سياسي

خبرنگاران همانند رزمندگان جنگ نرم در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی هستند


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: خبرنگاران همانند رزمندگان جبهه نبرد سخت از ارزش ها و آرمان های انقلاب با اطلاع رسانی به موقع دفاع می کنند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، احسان کامرانی در آیین تجلیل از خبرنگاران و فعالان رسانه ای استان به میزبانی قرارگاه مدینه منوره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور مدیر کل حراست استانداری، مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری و فرماندهان قرارگاه مدینه منوره با اشاره به اهمیت کار خبرنگاران، عنوان کرد: خبرنگاران همانند رزمندگان جبهه نبرد هستند که در جنگ رسانه ای دشمنان در دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب پیشتاز هستند.

وی در همین خصوص، افزود: خبرنگاران با توجه به ظرافت کار خود صداقت را سرلوحه کار خود قرار داده اند و با این رویکرد مهم آگاهی بخشی در جامعه هستند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: خبرنگاران هرمزگانی با وجود کمبودها با فداکاری امور اطلاع رسانی استان را پیش می برند که قابل تقدیر است.

کامرانی تصریح کرد: رسانه ها  به عنوان رکن چهارم دموکراسی که نقش مهمی در توسعه جوامع دارند ضروری است به دانش روز برای اثر گذاری بیشتر در کار خود آشنا و مسلط باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران همانند رزمندگان جنگ نرم در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی هستند

خبرنگاران همانند رزمندگان جنگ نرم در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی هستند