مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 11:372022-04-26ورزشي

کارآفرینی بانوی سیرجانی با حمایت کمیته امداد برای 15 نفر


بانوی کارآفرین کمیته امداد سیرجان با راه اندازی کارگاه شیرینی پزی برای 15 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغال زایی کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، خانم ایرانمنش ساکن شهرستان سیرجان و سرپرست خانوار با دو فرزند دخترش تحت حمایت کمیته امداد سیرجان قرار گرفت و مدت هفت سال است که کار شیرینی پزی انجام می دهد.

وی در مورد شرایط کار و حرفه خود می گوید: کار خود را در ابتدا با پخت شیرینی در منزل شروع کردم و با لطف خدا و همکاری کمیته امداد توانستم تجهیزات موردنیاز را خریداری و کارگاه شیرینی فروشی راه اندازی کنم.

این بانوی کارآفرین موفق می افزاید: با کمک کمیته امداد و دریافت تسهیلات و همچنین حمایت های مشاوره ای و کارآموزی که از سوی کارشناسان این نهاد انجام شد، با دریافت تسهیلات قرض الحسنه از کمیته امداد توانستم تجهیزات موردنیاز را خریداری و در گوشه ای از منزلم کارگاه شیرینی پزی راه اندازی کنم و امروز 15 نفر نیروی کار که بیشتر آنان زنان سرپرست خانوار هستند، در کارگاه من مشغول فعالیت هستند.

وی می گوید: کمیته امداد با همراهی و بازدیدهای مستمر از کارگاه من باعث رفع کبودها و ارائه مشاوره های لازم و هم چنین توسعه و پیشرفت کارم شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآفرینی بانوی سیرجانی با حمایت کمیته امداد برای 15 نفر

کارآفرینی بانوی سیرجانی با حمایت کمیته امداد برای 15 نفر